Управление на качеството

Управление на качеството

Управлението на качеството представлява процес, включващ управленските функции планиране и взимане на решения, организиране,ръководене, координиране, мотивиране и контрол насочени към дейностите и ресурсите в организацията с цел постигане на пълно съответствие между крайните резултати от нейната дейност и стандартизираните изисквания за целта.

Процесът на управление на качеството трябва да се разглежда като система, изградена от множество взаимосвързани правила и норми, които в своята цялост осигуряват постигането на резултати, притежаващи благоприятни характеристики за потребителите.

Съгласно ISO под качество се разбира степента на съответствие на крайните резултати от дейността на организациите с тези,определени като оптимални за задоволяването на необходимостите на потребителите, опазващи тяхното здраве и гарантиращи хармонията с околната среда.

Състав на комисията по качество - заповед

Правилник на комисията по качество

Политика по качеството на образованието

НАРЪЧНИК по качество на образованието (достъп чрез вътрешна мрежа)

Работни програми (достъп чрез вътрешна мрежа)

АНКЕТИ

Обобщени резултати от анкета МС

Обобщени резултати от анкета АК

Обобщени резултати от анкета ЛА

Обобщени резултати от анкета ТТ

Анкета работодатели

КАЧЕСТВО НА ОБУЧЕНИЕ ПО УЧЕБНИ ДИСЦИПЛИНИ – МЕДИЦИНСКИ СЕСТРИ

КАЧЕСТВО НА ОБУЧЕНИЕ ПО УЧЕБНИ ДИСЦИПЛИНИ – АКУШЕРКИ

КАЧЕСТВО НА ОБУЧЕНИЕ ПО УЧЕБНИ ДИСЦИПЛИНИ – ЛЕКАРСКИ АСИСТЕНТИ

КАЧЕСТВО НА ПРАКТИЧЕСКОТО ОБУЧЕНИЕ

ПРОТОКОЛИ ОТ ЗАСЕДАНИЯ НА КОМИСИЯТА ПО КАЧЕСТВОТО

Протокол 09.2017

Протокол 03.2018

Протокол 06.2018

Протокол 09.2018

Протокол 02.2019

Протокол 05.2019

Протокол 09.2019

ДОКЛАДИ НА КОМИСИЯТА ЗА ОЦЕНЯВАНЕ И ПОДДЪРЖАНЕ НА КАЧЕСТВОТО НА ОБУЧЕНИЕТО

Доклад 2017-2018

Доклад 2018-2019 1 сем

Доклад 2018-2019 2сем