Медицински университет - София
Филиал „Проф. д-р Иван Митев” - Враца
НАУЧНИ КОНФЕРЕНЦИИ
УВАЖАЕМИ КОЛЕГИ,
Филиал „Проф. д-р Иван Митев“ – Враца към Медицински университет - София Ви кани да участвате във:
ОСМА НАУЧНА КОНФЕРЕНЦИЯ „ТРАДИЦИИ И ИНОВАЦИИ В ЗДРАВНИТЕ ГРИЖИ“
21. ноември. 2024г.
Научната конференция „ТРАДИЦИИ И ИНОВАЦИИ В ЗДРАВНИТЕ ГРИЖИ“ има за цел да събере водещи преподаватели и специалисти в областта на здравните грижи от България и чужбина, които да представят научните си разработки, да споделят собствения си опит, да създадат нови професионални контакти и условия за бъдеща колаборация.
Конференцията ще се състои в сградата на филиал "Проф. д-р Иван Митев"-гр. Враца.
Тематични направления:
Социална медицина и здравни грижи
Педагогически науки
Вария
Таксата за правоучастие в конференцията е:
· такса за участие за всеки доклад е 70 лв .
· до два доклада на участник .
Таксата осигурява: участие в конференцията и презентация, кафе паузи, материали, публикуване на представените доклади в пълен текст в Сборник материали от конференция с международно участие изд. Централна медицинска библиотека, МУ-София
Регистрационната такса се заплаща по банков път:
банкова сметка: IBAN: BG83BPBI79443151754601
Юробанк България АД – клон Враца
основание: участие във 6-та научна конференция, име на участника, висше училище.
Фактурите се издават в деня на регистрацията.
Разходите по пребиваването на участниците (пътни, дневни, нощувки) са за сметка на участниците.
ВАЖНИ ДАТИ
§ Краен срок за получаване на заявки за участие и резюме на докладите – 20 октомври 2024 г. на адрес:
е-mail: konf.vr@abv.bg
§ Моля в същия срок да заплатите по банков път регистрационната такса и да ни уведомите за превода на горепосочения е-mail адрес. Ако желаете издаване на фактура, изпратете ни точни данни.
§ Краен срок за получаване на доклади– 30 .10.2024 г.
ТЕХНИЧЕСКИ ИЗИСКВАНИЯ
Изисквания към участниците
§ Еднодневната конференция ограничава възможността авторите да участват с повече от два доклада самостоятелно или в съавторство.
§ Докладите не трябва да надхвърлят 10 стандартни страници, включително таблици, графики и други илюстрации.
При оформяне на докладите авторите трябва да спазват следните изисквания:
1. Заглавие – на български език, Bold
2. Имена на авторите на български,
3. Заглавие на английски език,
4. Имена на авторите на английски език ,
5. Резюме на английски за докладите на български език ,
6. Ключови думи,
7. Основен текст,
8. Литература,
9. Информация за контакти с автора или авторите.
Изисквания за форматиране на докладите
- Докладите трябва да бъдат написани на компютърна програма Word for Windows в DOC формат. Материалите се изпращат по електронен път до организаторите.
Ръкописът да е с общ обем до 10 страници, формат А4, портрет, шрифт - Times New Roman, полета: горе – 30 mm, долу, дясно, ляво -20 mm, разстояние между редовете – Single, отстъп (нов ред на абзац) – 1 cm;
Ръкописът трябва да включва:
Заглавие - да бъде изписано с главни букви, без съкращения, 12 pt, Bold, центрирано;
След един празен ред под заглавието с главни и малки букви се изписват имената на автора или авторите,12 pt, Bold центрирано;
Служебен адрес на автора (авторите): наименование на института (университета и факултета). Ако авторите имат различна месторабота, това да бъде означено със цифра над името на автора, които да съответстват на адреса, 12 pt;
След един празен ред следва заглавие на доклада на английски език с главни букви, 12 pt, Bold центрирано;
След един празен ред с главни и малки букви на английски език се изписват имената на автора или авторите,12 pt, Bold центрирано;
Служебен адрес на автора (авторите): наименование на института (университета и факултета).на англииски, 12 pt;
Резюме - до 250 думи, 11 pt., под текста се включват до 5 ключови думи, 11 pt;
Препоръчваме резюмето на доклада и ключовите думи да бъдат на английски език.
Основен текст - 12 pt
Литература - 12 pt, цитираната литература да се подрежда в азбучен ред (кирилица, латиница) и да се описва съгласно стандарта.
Изисквания при представяне на докладите
· Условия за представяне на доклада:
Представяне на доклада до 10 минути
Дискусия по доклада – 5 минути
· Ползване на мултимедиен проектор
Материалите, които ще бъдат демонстрирани с мултимедиен проектор, трябва да бъдат изготвени в Microsoft PowerPoint формат и записани на CD или флаш-памет.